Картка
перспективного педагогічного досвіду
перспективного педагогічного досвіду
вихователя
дошкільного навчального закладу
№1
«Лісова пісня»
1.
Тема:
Робота
вихователя з дітьми з особливими потребами (затримкою психічного розвитку)
2. Автор
Тур (Паш) Оксана Володимирівна
3. Анотація досвіду
У матеріалах
досвіду порушені теоретичні питання, що стосуються визначення затримки
психічного розвитку, форми та причини, що обумовлюють її визначення; розглянуті
різні напрямки різносторонньої допомоги дітям і з ЗПР (педагогічна, логопедична
тощо), вікові особливості дітей із ЗПР (з 2 до 7 років). Також представлено
корекційно-розвивальні програми з формування графічних навичок та вмінь,
конструкторської діяльності дітей із ЗПР.
Матеріали
досвіду рекомендовані для ознайомлення та використання в ДНЗ.
4. Ким та коли схвалено досвід
Досвід
вивчено 2007-2008 навчальному році вихователем-методистом Батуринець А.М..
Узагальнені матеріали прослухано і схвалено на засіданні наукової ради МК від 24.03.2008 року, наказ №41.
5. Форми використання
Використання
в загальній системі роботи ДНЗ №1 «Лісова пісня». Матеріали досвіду
рекомендовані для ознайомлення та використання педагогам і батькам дітей.
6. Рівень готовності до розповсюдження
Досвід на паперових носіях (планування,
конспекти занять, методичні рекомендації, анкети…) програми та практичні
посібники для роботи з дітьми.
7. Можливі форми подальшого
використання і розповсюдження
Впровадження в систему педагогічної роботи
загальноосвітніх дошкільних навчальних закладів.
8. Апробація досвіду
У загальній системі роботи ДНЗ №1
«Лісова пісня».
Картка
перспективного педагогічного досвіду
перспективного педагогічного досвіду
вихователя
дошкільного навчального закладу
№1
«Лісова пісня»
1.
Тема:
Особливості корекційної роботи по подоланню заїкання у
дітей дошкільного віку
2. Автор
Бедерман Юлія Анатоліївна
3. Анотація досвіду
У матеріалах
досвіду розкрито причини, симптоматику та класифікаці. Заїкання;представлено
методики логопедичних занять з заїкуватими дітьми, логопедичні ігри, вказано
етапи корекційної роботи. Автор звернула увагу на вимоги логопедичних занять з
дітьми, що заїкаються.
Матеріали
досвіду рекомендовані для ознайомлення та використання в ДНЗ та логопедичних
пунктах.
4. Ким та коли схвалено досвід
Досвід
вивчено 2008-2009 навчальному році вихователем-методистом Батуринець А.М..
Узагальнені матеріали прослухано і схвалено на засіданні наукової ради МК .
5. Форми використання
Використання
в загальній системі роботи ДНЗ №1 «Лісова пісня». Матеріали досвіду
рекомендовані для ознайомлення та використання педагогам ДНЗ, спортивних секцій
і батькам дітей.
6. Рівень готовності до розповсюдження
Досвід на паперових носіях (планування,
конспекти занять, методичні рекомендації, анкети…), практичні посібники для
роботи з дітьми.
7. Можливі форми подальшого
використання і розповсюдження
Впровадження в систему педагогічної роботи
загальноосвітніх дошкільних навчальних закладів та логопедичних пунктів.
8. Апробація досвіду
У загальній
системі роботи ДНЗ №1 «Лісова пісня».
Картка
перспективного педагогічного досвіду
перспективного педагогічного досвіду
вихователя
дошкільного навчального закладу
№1
«Лісова пісня»
1.
Тема:
Психолого-педагогічний супровід розвитку дітей раннього віку
Психолого-педагогічний супровід розвитку дітей раннього віку
2. Автор
Паш Оксана Володимирівна
3. Анотація досвіду
У даному
досвіді наведено психолого-педагогічний супровід підтримки та допомоги дитині і
батькам у вирішенні завдань розвитку, виховання, соціалізації з боку фахівців
різного профілю, що діють скоординовано, і спрямованої на створення
соціально-психологічних умов для успішного розвитку і виховання кожної дитини
незалежно від її здібностей і життєвого досвіду.
Матеріали
досвіду рекомендовані для ознайомлення та використання в інших дошкільних
закладах.
4. Ким та коли схвалено досвід
Досвід
вивчено 2012-2013 навчальному році вихователем-методистом Батуринець А.М.. Узагальнені
матеріали прослухано і схвалено на засіданні педагогічної ради ДНЗ (протокол №2 від 28.12.12р.) .
5. Форми використання
Використання
в загальній системі роботи ДНЗ №1 «Лісова пісня». Матеріали досвіду
рекомендовані для ознайомлення та використання педагогам ДНЗ.
6. Рівень готовності до розповсюдження
Досвід на паперових та електронних носіях (статті, методичні
рекомендації, програми), методичний посібник «Як допомогти дитині із затримкою
психічного розвитку» 2012. – 56с. , авторська розвивальна програма «Я та мої
емоції» (для дітей ясельної групи).
7. Можливі форми подальшого
використання і розповсюдження
Впровадження в систему педагогічної роботи
загальноосвітніх дошкільних навчальних закладів, психологічних і
реабілітаційних дитячих центрах.
8. Апробація досвіду
У загальній
системі роботи ДНЗ №1 «Лісова пісня».
Картка
перспективного педагогічного досвіду
перспективного педагогічного досвіду
вихователя
дошкільного навчального закладу
№1
«Лісова пісня»
1.
Тема:
Корекційно-відновлювальна
робота з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку із загальним
недорозвиненням мовлення, які мають порушення емоційно-вольової сфери
2.
Автор
Бедерман Юлія Анатоліївна
3.
Анотація
досвіду
У матеріалах досвіду доведено, що в організації
корекційної-виховної роботи з дітьми з вадами мовлення слід враховувати не
тільки особливості проявів мовлення, а й вторинні відхилення в розвитку дитини,
зумовлені даною вадою мовлення.
Матеріали
досвіду рекомендовані для ознайомлення та використання педагогам і батькам.
4.
Ким
та коли схвалено досвід
Досвід
вивчено 2013-2014 навчальному році завідуюча Ірпінським ПМПК Тимошенко-Ушакова
Д.Б.. Узагальнені матеріали прослухано і схвалено на засіданні педагогічної
ради від 10.12.2013 року завідуючою ДНЗ №1 « Лісова пісня».
5.
Форми
використання
Використання
в загальній системі роботи вчителів-логопедів ДНЗ №1 «Лісова пісня».
Матеріали досвіду рекомендовані для ознайомлення та використання педагогам і
батькам дітей.
6.
Рівень
готовності до розповсюдження
Досвід на паперових та електронних носіях
(статті, мовленнєві картки, вправи…). методичний посібник «Корекційно-відновлювальна
робота з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку» 2015. – 71с.
7.
Можливі
форми подальшого використання і розповсюдження
Впровадження в систему педагогічної роботи загальноосвітніх
дошкільних навчальних закладів .
8.
Апробація
досвіду
У загальній
системі роботи ДНЗ №1 «Лісова пісня» ..
Комментариев нет:
Отправить комментарий